Agentie de publicitate bucuresti

Social Media

Facebook, Google +, Twitter ...

Like, friend, tag, share, timeline – toate acestea au intrat in vocabularul nostru in ultimii ani. Si impactul este mai puternic decat ne putem imagina: In momentul de fata, peste 7.200.000 romani din totalul de 8.8 milioane utilizatori de internet (aprox 80%) au cont pe facebook. Socializare, petrecerea timpului liber, mod de comunicare a noutatilor din viata personala, sau cel mai apropiat canal de comunicare, toate acestea poarta un singur nume: Facebook.

De ce sa folositi facebook?

  • Veti fi gasiti de persoanele care cauta produsele sau serviciile dvs;
  • Va puteti conecta si interactiona mai usor cu potentiali clienti sau clienti deja existenti;
  • Puteti crea o comunitate in jurul afacerii dvs;
  • Puteti promova oferte sau informatii: articole, postari de pe blogul companiei sau alte resurse importante;
  • Puteti genera noi oportunitati pentru afacerea dvs.

Structura demografica a utilizatorilor de facebook din Romania:

  • 7.200.000 utilizatori Facebook in Romania, din care 6.739.140 si-au setat orasul
  • 1.480.640 utilizatori Facebook in Bucuresti
  • 47% din utilizatorii din Romania au varste cuprinse intre 26 si 65 de ani
  • 36,07% dintre utilizatorii din Romania sunt femei
  • 63,93% din utilizatorii din Romania sunt barbati

Targhetarea publicului unei campanii se poate face pe facebook intr-o maniera foarte exacta:

  • Geotarghetare – aria geografica pe care dorim sa afisam anunturile (tara, judet, oras);
  • Sex - femei, barbati sau tuturor utilizatorilor;
  • Varsta – intervale de varsta cuprinse intre 18 si 65 de ani;
  • Domenii de interes- Ex: Cosmetica, Shopping, Calatorii etc.
  • Comportamente- Ex: oameni care cumpara frecvent online, oameni care adopta rapid tehnologii noi, detinatori de tablete si telefoane smartphone noi etc.
  • Nivel de studii 
  • Domenii de studii
  • Serviciu – functii detinute, domenii de activitate
  • In functie de relatia utilizatorilor cu pagina oficiala de Facebook:
      • utilizatori care sunt conectati la pagina oficiala (fani);
      • utilizatori care sunt prietenii celor conectati la pagina oficiala;
      • utilizatori care nu sunt conectati la pagina oficiala.

Facebook-ul nu este canalul de promovare care vizeaza nevoia imediata a potentialului client, ci nevoia latenta, nevoia care se contureaza in momentul in care utlizatorul vede reclama.

Recomandam campaniile de promovare pe facebook tuturor celor care inteleg ca businessul, orice natura ar avea el, implica interactiunea umana si interactiunea umana nu ar exista fara socializare.

Clienti