Agentie de publicitate bucuresti

Mobile Marketing

Aplicatii, mobile website, geolocalizare ...

De ce avem nevoie de Mobile Marketing? Ce instrumente putem folosi pentru promovarea pe device-urile mobile?

 

Studiile efectuate de catre specialistii Google (si daca ei nu au dreptate cand vine vorba de online, atunci cine?) arata faptul ca in ultimii ani, odata cu evolutia si crestera popularitatii device-urlior mobile, s-a dezvoltat o noua forma de publicitate, Mobile Marketing. Pachete de servicii de telefonie cu sute de mega de trafic, aparitia retelelor 3G, 4G, toate aceste evenimente sunt promotorii utilizarii telefoanelor smart la adevarata lor capacitate. Fie ca vorbim de aplicatii, fie ca vorbim de simpla navigare pe internet utilizand device-urlile mobile, acestea au devenit un mod tot mai popular de accesare a unor baze de date ample.

Marketerii au simtit potentialul creat de acest trend si au dat nastere unui instrument modern, bazat pe cultura marketingului clasic, dar utilizand tehnologia viitorului.

1. Aplicatiile pt mobile reprezinta maniera interactiva de comunicare cu publicul, de informare si chiar de transformare a unei simple vizite in conversii financiare importante. In momentul de fata, marile companii au constientizat utilitatea aplicatiilor mobile si au transformat canalele de vanzare greoaie si neatractive in adevarate retele de vanzare interactive, prin implementarea cunostintelor anterioare in modernul instrument de mobile marketing. Scopul unei aplicatii pe mobile poate fi multiplu si poate atinge, astfel, o arie extinsa de public. Informative, ludice, sau chiar cu interactiune directa, apicatiile pentru mobile pot reprezenta o metoda de manifestare a interesului unei companii pentru clientii sai, pentru o mai buna intelegere a serviciilor si produselor si pentru o apropiere introspecta fata de public.

2. Campaniile de AdWords pentru mobile reprezinta o sursa din ce in ce mai importanta de trafic si conversii pentru orice tip de business. In prezent nu mai exista afacere locala, sau companie nationala. Datorita proliferarii activitatilor si a actiunilor de marketing, orice business tinde spre globalizare, cum orice tip de promovare tinde spre intersectarea cu viziunea tehonologica moderna. Sustinand acest fapt, in prezent nu putem discuta despre o campanie de AdWords completa, daca nu luam in calcul si o varianta a acesteia pentru device-urile mobile. Tinand cont de comportamentul clientilor, de timpul de cautare redus si de interesul crescand pentru utilizarea smartphone-urilor, multe companii mizeaza foarte mult pe campaniile de Adwords create special pentru device-urile mobile.

3. Qr-marketing este unul dintre cele mai recente canale de promovare care utilizeaza tehnologiile create special pentru "telefoanele destepte". Astfel, orice campanie publicitara de display care se respecta pune la dispozitia publicului posibilitatea de accesare a paginilor informative online - tehnica ce permite un tracking de calitate a accesarilor si, astfel, a utiliatii canalelor de promovare.

Mobile Marketing-ul reprezinta prezentul si viitorul tehnicilor de marketing, un instrument la indemana oricui capabil sa revolutioneze canalele de publicitate clasice.

Clienti