Agentie de publicitate bucuresti

Email Marketing

Newslettere, trimitere, raportare ...
Email marketing
Email MarketingNewsletterele - unde se face diferenta intre agasare si informare? Cum poate fi email marketing-ul un instrument util?

Newsletterele reprezinta mixul tehnicilor de marketing clasic cu cele ale marketingului modern. Plecand de la conceptul comunicarii clasice, dar bazandu-se pe tehnologii noi, newsletterele se pot constitui intr-un instrument de marketing remarcabil, pretabil atat companiilor care isi desfasoara activitatea in mediul online, cat si firmelor care isi concentreaza eforturile comerciale in cadrul conventional.

Cu scop informativ, promotional, sau pur si simplu de reminder, email marketingul se incadreaza in categoria canalelor de promovare sensibile. Utilizarea inadecvata a acestui serviciu poate trasforma utilitatea unui canal de maketing in eroarea iremediabila a marketerilor. Lipsa unui mesaj clar, lipsa adresabilitatii, continutul neconcludent sau frecventa agasanta a newsletterelor, pot transforma acest intrument de marketing, menit sa sporeasca notorietatea companiei, intr-un dezavantaj competitiv.


Email marketingul poate crea avantaje considerabile.

Un newsletter cu o grafica atractiva, cu un mesaj concis, cu o adresare directa pertinenta si trimis cu o regularitate confortabila unui public tinta bine selectionat va ajuta cu siguranta la crearea si sporirea brand awareness-ului. Efortul de marketing nu este complet pana nu culegem si analizam rezultatele actiunii noastre. Prin urmare, un serviciu de email marketing complet va asigura clientului rapoarte privind ratele de deschidere si de conversie.

De ce noi? Pentru ca noi uram spamurile, uram newsletterele primite cu o frecventa agasanta, uram mesajele care nu ne spun nimic, uram inbox-urile pline cu "instrumente de marketing" care nu pot sintetiza esenta unui serviciu sau a unui produs. Noi suntem, la fel ca si dumneavoastra, tina acestor practici de advertising si, astfel, consumatori a unor servicii mai mult sau mai putin atractive.

Combinand experienta consumatorului cu cea a marketerului putem crea newslettere atractive, bine structurate, cu mesaje clare de tipul "call to action", pe care sa le trimitem unui public bine selectionat, dornic sa primeasca astfel de informari si cabapil sa se tranforme intr-un consumator al serviciilor sau produselor dumneavoastra.
email marketing
 
Utilizam cele mai bune instrumente oferite de cei mai bunni parteneri in domeniu: STREAMING MAIL.
  • Peste 6 ani de experienta.
  • Solutii personalizate nevoilor tale.
  • Livrarea de newslettere cat si de email-uri trazactionale.
  • Smtp relay sau administrarea intregului proces prin platforma noastra.
  • Garantia protectiei datelor tale.

Clienti